Remco Barbier en Jos Hermens: ‘Een initiatief als NN running team is nodig om deze sport verder te professionaliseren’

NN Group zien we sinds een tweetal jaar steeds actiever worden in de hardloopsport. Inmiddels is NN de trotse sponsor van tientallen hardloopevenementen in Europa en Japan, waaronder de NN Marathon Rotterdam, de Naha Marathon in Japan en de Nationale-Nederlanden San Silvestre Vallecana in Madrid. En gister werd een nieuw mooi project gelanceerd: het NN running team.

Remco Barbier, Head of Branding van NN Group: ‘Het is een unieke kans dat we hierbij betrokken mogen zijn en we geloven ook echt dat een initiatief als NN running team nodig is om deze sport verder te professionaliseren’.  We spraken Jos Hermens en Remco Barbier in Rotterdam.

Beantwoord

Het is toegestaan de volgende HTML tags en attributes te gebruiken: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>